Wednesday, May 20, 2009

Selamat Datang ke Blog Almasz's Bakery!!

Assalamualaikum dan Salam sejahtera....
Buat pertama kalinya ingin saya panjatkan rasa syukur ke hadrat Illahi diatas terhasilnya sebuah blog yang telah lama saya bercadang untuk menghasilkannya bagi produk-produk pastry di Almasz's Bakery ini.

Beberapa ketegori pastry seperti Kek, Cream Puff, Biskut Raya yang sering mendapat permintaan ramai ingin saya kongsi secara maya kepada semua golongan peminat pastry tidak kira dimana sahaja. Segala kategori ini bukan sahaja boleh dinikmati ketika hari-hari istimewa, ianya juga dapat dinikmati bersama-sama orang tersayang di waktu minum petang, hujung minggu atau meraikan sahabat,sanak saudara apabila menjemput mereka datang kerumah.

Semoga, seawal kewujudan ruangan ini, dapat membuatkan kita sekeluarga semakin bahagia :) dan ribuan terima kasih kepada ahli keluarga, En. Azidi b. Hj A Rahman sebagai penasihat Financial, sahabat-sahabat serta peminat-peminat pastry saya yang juga turut memberi sokongan besar demi memperbesarkan lagi perniagaan ini.

Sekian Terima Kasih

3 comments:

  1. letakla pic penghasilan anda...tq - perutusan dari en azidi -

    ReplyDelete
  2. salam...
    Tahniah di atas pembukaan blog anda.cume letak la gambar biskut2,kek2 anda...leh masukkan harga sekali....semoga mencapai keuntungan...

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah,dan terima kasih,,a ah,,Saya sedang usahakan ni :),,terima kasih byk :)

    ReplyDelete