Wednesday, May 20, 2009

Kelas Membuat Cream Puff











Sungguh berhati2 meraka berdua ni:)




Amboi,,bukan main gembira meraka berdua ni





Wah Liza,,ala2 Chef gitu :)


Ntah apalah yg mereka diskus kan tuh,mebi sbb
rupa puff tuh pelbagai agaknya kot :)


Liza:Sedang mencuba nasib Puff nya :)


Bila sebut kelas ,tentu fikir adakah saya membuka kelas untuk membuat cream puff.hehe..sebenarnyer,mereka berdua ni adalah kawan rapatttt saya.Merakalah yang suka merasai setiap kali saya mencuba resepi baru dan apa saja masakan baru saya..dan kepingan2 gamba ini sebagai kenangan meraka bersama2 saya untuk belajar membuat Cream Puff.Tapi maaflah gamba saya takder dalam tuh,,saya tukang petik camera je..Peserta kelas :Noorliana dan Liza..:)

1 comment:

  1. Kelas yg cukup bagus..d ajar satu persatu, dr awal smpi akhir cara2 membuat cream puff..mmg sedap,walaupun baru first time wat..

    ReplyDelete